Hjäälp! Katten har tryckt på någon knapp???

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare funlight
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 310
F

funlight

Som sagt, hittade katten på tangentbordet på min laptop.

Nu när jag startar datorn så funkar inte tangentbordet, det går inte att skriva:crazy:
Musen funkar, men jag måste hålla nere den högra shiftknappen lång stund då låser tangentbordet upp sig och det går att skriva igen.

Men vad gör jag för att återställa till det normala, Någon????:confused::confused:

Sv: Hjäälp! Katten har tryckt på någon knapp???

Vad har du för dator? På den macen jag sitter på just nu kan man ställa in så att tangentbordet låser sig om man trycker på 0 och låser upp sig om man trycker på 5 (siffrorna till höger)

Sv: Hjäälp! Katten har tryckt på någon knapp???

* Tryck fem gånger på SKIFT: Tröga tangenter kopplas på och stängs av
* Håll SKIFT nedtryckt i åtta sekunder: Tangentfilter kopplas på och stängs av
* Håll NUM LOCK nedtryckt i fem sekunder: Låstangenter kopplas på och stängs av
* Vänster ALT+vänster SKIFT+NUM LOCK: Mustangenter kopplas på och stängs av
* Vänster ALT+vänster SKIFT+PRINT SCREEN: Högkontrast kopplas på och stängs av

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 990
Senast: Tofs
·
IT & mobiler Vi fick ärva en gammal iMac från sambons föräldrar. Utifrån vad jag förstår är det en iMac 11,2. Vi försöker nu återställa den...
Svar
6
· Visningar
938
Senast: pajaztar
·
Skola & Jobb på förhand förlåt o varning för långt inlägg -- behöver så skriva av mig... vill även börja med o förtydliga jag vet jag Har mkt o vara... 2
Svar
28
· Visningar
4 719
Senast: Trissa
·
Katthälsa Nu har jag tröttnat på att få mina händer sönderklösta av min katt. Hon är nu tio månader gammal och ingen annan än jag och min pojkvän... 2
Svar
21
· Visningar
6 282
Senast: Ponnyfoton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka