Hjälp en katastrof att bli prydlig!

1712930541683.png

Något sånt här kanske? Kombinera med fint halsband, prydliga skor och handväska om det ska se tjusigt ut. Och som tidigare sagts; en bra BH under.
 
Mitt förslag är att du kollar Siden Selma. De har en hemsida och sen har du ju en butik nästgårds där du kan prova.

Enkla, bekväma modeller där de snygga tygerna ofta gör att kläderna ser lite lyxiga ut.
 
Jag tycker du har en riktigt snygg kropp och jag tror du har en finare figur än du tror!

Toppen att du tagit tag i att prova ut en bra behå- att få form och lyft kommer göra underverk! Rätt behå kan lyfta vilket plagg som helst!

Jag tycker att du ska framhäva snarare än dölja. Empireskärning kan visst dölja magfluff- men det kan också vara ett effektivt sätt att krympa byst&överkropp och låta resten bli ett enda svall av tyg med ett par ben under.

Jag hade gärna testat att accenturera din midja istället, kanske med ett brett bälte, eller med en figursydd skärning (figursytt behöver inte vara figurnära, det kan vara lite luft mellan kropp och tyg men ändå en form). En strumpbyxa med formande överdel kan hålla in och styra upp lite av fluffet under, och en kjol som har form men ändå inte smiter åt tror jag kommer vara smashing på dig!

Lyft upp och fram allt det bästa- axlar, byst, midja och ben (snygga skor med lagom klack! Inget loaferliknande eller tantigt, utan gå på något feminint) och du kommer vara sååå snygg🤩!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp