Bukefalos 28 år!

hjälp!! kan inte se mina filmsnuttar från kameran?!

Tinuri

Trådstartare
jag håller på att göra en film om min häst på windovs movie maker.. och jag vill ha me dnågra korta filmsnuttar oxå för att göra filmen lite mer "spännande" men nu är det så att jag kan inte se mina filmer på min dator?? inte alls! :confused: jag kan ju se dem på kameran..

fattar ngn vad jag pratar om?? hehe

tack för svaar i förhand!! :bow:
 
Sv: hjälp!! kan inte se mina filmsnuttar från kameran?!

hehe glömde bort att säga att JAG KAN INGET OM DATORER.. såå vad är VLC??? :angel::D
 
Sv: hjälp!! kan inte se mina filmsnuttar från kameran?!

En populär mediaspelare :)
http://www.videolan.org/vlc/

I felmeddelandet lät det ju som att Movie Maker inte kan kommunicera med ditt ljudkort, eller något. Kan du lyssna på musik genom din dator i övrigt? :)
 
Sv: hjälp!! kan inte se mina filmsnuttar från kameran?!

*KL

Kan jag också få dela på denna tråden? Jag vill också klippa min film tagen med en Samsung-mobil, men när jag försöker importera den får jag bara upp ett felmeddelande som säger "The file C:\Documents and Settings\**\Mina dokument\Mina videoklipp\Video-0013.mp4 is not a supported file type, and it cannot be imported into Windows Movie Maker."

Kan jag ändra filformat eller kan jag använda ett annat program?
 
Sv: hjälp!! kan inte se mina filmsnuttar från kameran?!

En populär mediaspelare :)
http://www.videolan.org/vlc/

I felmeddelandet lät det ju som att Movie Maker inte kan kommunicera med ditt ljudkort, eller något. Kan du lyssna på musik genom din dator i övrigt? :)

okej.. alltså jag har alla mina bilder på Digimax wiever, där jag har mappar osv.. o jag kaninte se mina videosnuttar där heller? jag kan se såna som jag har fått från andra, tex om en kopmis skickar en filmsnutt åt mej som hon har gjort så kan ja se den:confused:
men de stod något med att mina filmer är av fel filformat.. menn jag vet inte hur jag skall ändra?? söker och söker.. :P
 
Sv: hjälp!! kan inte se mina filmsnuttar från kameran?!

VLC brukar kunna öppna det mesta för mig när inte Windows mediaplayer klarar av det, testa att installera det på datorn och se om det kan spela upp filmen, är värt ett försök i allafall :)
 
Sv: hjälp!! kan inte se mina filmsnuttar från kameran?!

okej tack för svar! :)

hittade ett annat filmklipp (två år gammalt) som jag har filmar med våran andra (sämre) kamera.. o de funka,, fö de hadd som filtyp: videoklipp.. men hur ändrar man filtypen då? :P
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 815
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 705
Senast: tott
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 469
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Även om livet är lite brokigt för tillfället så känns det faktiskt på ett sätt som att jag har börjat hamna i en allt större balans...
Svar
0
· Visningar
1 204
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp