Bukefalos 28 år!

hjälp med D-Link Router

Milosari

Trådstartare
jag har köpt en router som jag nu försöker installera men det går inte alls. någon här som är bra på sånt?
 
Sv: hjälp med D-Link Router

ganska, vad har du för problem?

den skall pluggas in, din dator skall ha att den får ipadress från nätverket/routern!

för att komma till routerns inställningar så går du till websidan http://192.168.0.1/ och så anger du admin som inloggning och admin som password.

hjälper det något...?
du får annars precisera frågorna!
 
Sv: hjälp med D-Link Router

Det är ju i princip Plug'n'Play. Vad krånglar, mer specifikt?
 
Sv: hjälp med D-Link Router

det löste sig. jag ringde till D-links support (fick med fel nummer i maualen men hittade rätt på nätet) istället för comhem (som inte ville hjälpa till??) och det var krångel med IP adressöverföringen. så nu funkar det. men tack ändå!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är inte den skarpaste kniven i lådan när det gäller teknik, men jag har lyckats lösa det mesta med datorer, tv och mobiler i hemmet...
Svar
5
· Visningar
415
Senast: nyttnick
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
557
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
806
Senast: Fideli
·
IT & mobiler Jag har en ny dator med Windows 11 installerat. Nere i högra hörnet på skärmen ser man klockan och dagens datum. Men, håller jag...
Svar
8
· Visningar
669
Senast: Malin_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp