Bukefalos 28 år!

Hjälp med gravyr i en ring?

Jag tycker också att det är fint ,om det funkar med ringen, med en diamant (eller annan ädelsten) för varje älskad person man har :), dvs barn och man- så stenarna säger egentligen allt utan att det behöver graveras in något
 
  • Gilla
Reactions: MM
Jag tycker också att det är fint ,om det funkar med ringen, med en diamant (eller annan ädelsten) för varje älskad person man har :), dvs barn och man- så stenarna säger egentligen allt utan att det behöver graveras in något

Det hade kunnat funka men inte denna gången :) Lite för många stenar i ringen men det var så jag ville ha det. Något riktigt glänsande och glittrigt och extra fint och lyxigt :love:
 
Den var nog till och med snäppet bättre!
Jag tror den ska rymmas för det finns ju två ringar att gravera på så att säga.
Man ser lite bättre på bilden på den i rött guld.
Men om man tex skriver "After all this time?" på ringen med många stenar så får ju "Always." plats på ringen med en sten och sen är det ju strunt samma åt vilket håll man väljer att bära ringen :)

0434639_front_normal.png

Njae... jag hade satsat på något på svenska (förutsatt ni båda talar svenska).

Det finns många gamla fina och hederliga ord på svenska som ibland har mer tyngd än de engelska klichéerna, tycker jag.

Kärlek, Käraste, Käresta tex eller Evighet, Fulländning, Gemensamhet etcetera
 
Senast ändrad:
  • Gilla
Reactions: MM
Jag tycker också att det är fint ,om det funkar med ringen, med en diamant (eller annan ädelsten) för varje älskad person man har :), dvs barn och man- så stenarna säger egentligen allt utan att det behöver graveras in något

Jag har samma antal stenar i min (vid giftermålet omgjorda) förlovningsring som vi var förlovade innan vi gifte oss.

Det du, TS, kan göra är ju att lägga tio små stenar på var sida enstensringen, om du vill?
 
  • Gilla
Reactions: MM
Jag har gjort mitt val. Valde att ta det kortfattat och dom som förstår förstår.
Det blev: Always.

Gravyren är bokad och nu väntar jag bara på att få bära ringen :love:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp