Hjälp med ridstövlar!!

LinnJ

Trådstartare
Hej! Jag har ett par stövlar som jag nu tänker sälja begagnat. Jag köpte dem för drygt ett år sedan på Hööks, de är svarta och små i storleken (fick gå upp en storlek när jag köpte dem). De har resår vid dragkedjan och snörning framtill. Både bekväma och snygga men tyvärr för vida i vaden för mig och därför lite använda.

MEN nu till problemet! Jag kan verkligen inte komma ihåg vilket märke dom är!?:nailbiting: Det har ingen text på insidan eller så, men de har denna logga av två "h" vid knappen högst upp.

Någon som kan hjälpa mig?? Tack på förhand!

20160509_220716_5730f27d2a6b22379e07274c.jpg
 

Liknande trådar

Utrustning Köpte nyligen nya ridstövlar och har problem med att dom är jätte hala plus att dom färgar av sig. Stövlarna är bruna förutom...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Hade tänkt att jag skulle köpa mig ett par nya stövlar eftersom de jag har nu (Arezzo, svart från Hööks) är alldeles för höga för...
Svar
2
· Visningar
1 317
Senast: Lii
·
Utrustning Jag måste köpa nya ridstövlar, mina gamla läcker värre än Titanic och jag börjar tröttna på att vara blöt om fötterna av att gå från...
Svar
4
· Visningar
1 269

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp