hjälp med VLC

Nominous

Trådstartare
ååhh vad lesamt.ja har haft VLC väldigt länge å de ha alltid fungerat prickfritt. men så nu när jag ska ut å åka tåg länge i morron så slutar de funka. :crazy: det händer ingenting när jag öppnar en film i det. det är lixom bara dött. tidträknaren blinkar men sen händer ingetmer.

har tagit botp programmet och laddat hem det igen 3 ggr och installerat det - mend et blir samma sak ändå.

nån som vet vad de e för fel?? suck. :(
 
Sv: hjälp med VLC

då får väl hämta nåt annat program så länge o se om det fungerar
 
Sv: hjälp med VLC

vad??

är de nån som vet om de kan ha å göra med att jag försökte döpa om filmerna?? jag ville ta bort alla omödiga grejer så man ser enkelt va de e för film. för efter jag bytt namn på några kom det upp en varning att filerna skulle sluta att funka om jag bytte namn. då avbröt jag såklart - men alla filmer som jag inte rört funkar inte heller. :crazy:

men jag laddade hem en film efter och den funkar på VLC - så det är inte VLC som inte funkar, utan de verkar som att vilerna e trasiga sen jag börja byta namn.

så hur lagar jag dem? varför e alla som jag inte rört trasiga??
 
Sv: hjälp med VLC

Prova å ladda ner VLC på nytt...
kolla så du inte tagit bort ändelserna på filern .AVI eller liknande
 
Sv: hjälp med VLC

är hårddisken på väg att ge upp kanske? kolla systemloggen. (adminstrativa verktyg -> loggboken -> systemlogg och titta efter IDE/ATAPI/disk-fel)
 
Sv: hjälp med VLC

är hårddisken på väg att ge upp kanske? kolla systemloggen. (adminstrativa verktyg -> loggboken -> systemlogg och titta efter IDE/ATAPI/disk-fel)

den e ny :D köpte en extern för 2 veckor sen..

men idag funka dem helt plötsligt.. å namnen var de gamla igen. skumt. :p

men tack förhjälpen!! :bow:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 723
Senast: Lotus
·
Hästvård Alla inlägg försvann ju iom Bukekraschen, så gör dett litet sammanfattande inlägg på samma gång. Damen fick i juli en liten knöl på...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 110
Senast: Cake
·
Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 313
Senast: Spirax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Omplacera problemhund?
  • Tråden för spår
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp