Bukefalos 28 år!

Hjälp mig att shoppa!

Sv: Hjälp mig att shoppa!

Låter bra ändå ju :) Ska absolut titta på dem nästa gång jag är någonstans som säljer dem :D

I så fall blir det nog Supreme high rider för mig dock, gillar de utseendemässigt bättre än richmonden, och de ser ut som att de skulle passa mig bättre. Fast får se hur de känns när jag provar och så ju :) Är det någon som vet något om supremen? Hurpass hårda är de? Funkar de både till hoppning och dressyr? :)
 
Sv: Hjälp mig att shoppa!

De är mjukare än Richmond modellen. Men jag har inte ridit med dem, så hur de är att rida i kan jag inte uttala mig om. MH marknadsför Supreme som hoppstövel har jag för mig och Richmond som allroundstövel.
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 284
Senast: JennyLz
·
Hästmänniskan Vad kan man ta för att låna ut en välutbildad d ponny på 18 år på foder? Vad är rimliga krav att ställa? Vi vill gärna att hästen står...
Svar
14
· Visningar
1 512
Utrustning Mina ridstövlar börjar sjunga på sista versen (funktionella visserligen, men slitna och tråkiga) och jag börjar fundera på ersättare...
Svar
6
· Visningar
1 707
Senast: Ullmerkott
·
Hästhantering Det finns några funderingar som dykt upp hos mig som jag tänkte att ni kunde få hjälpa mig spekulera kring gällande ridskolor och deras...
Svar
8
· Visningar
1 907
Senast: Pathmaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp