Hjälp mig tänka (trött hund)

Jag tänkte jag skulle uppdatera lite om hur det har gått med lilla hunden och han är sitt vanliga jag igen och jag vet fortfarande inte riktgt vad som hände där men ja, han verkar må mycket bättre igen.

Kollade ju upp med nytt blodprov (men vet nog inte riktigt vad som testats igen :o Är inte så bra på det där med att ställa frågor eftersom jag mest blir orolig och osäker och tänker att de på kliniken nog vet bäst) och det värdet som var förhöjt hade gått tillbaka ner till inom referensvärdena och annars var det inget som stack ut. Så ja, han väger fortfarande några hekton mindre än tidigare men har gått upp det mesta igen och börjar närma sig sin "idealvikt". Men han är pigg och mycket gladare, vilket såklart är så himla skönt. Dock lite oroväckande såklart att det svajade till så fort men jag tänker att vi följer upp med nytt blodprov till hösten (på inrådan av kliniken) för att se om något (njurarna mest) förändrats.
 
Jag tänkte jag skulle uppdatera lite om hur det har gått med lilla hunden och han är sitt vanliga jag igen och jag vet fortfarande inte riktgt vad som hände där men ja, han verkar må mycket bättre igen.

Kollade ju upp med nytt blodprov (men vet nog inte riktigt vad som testats igen :o Är inte så bra på det där med att ställa frågor eftersom jag mest blir orolig och osäker och tänker att de på kliniken nog vet bäst) och det värdet som var förhöjt hade gått tillbaka ner till inom referensvärdena och annars var det inget som stack ut. Så ja, han väger fortfarande några hekton mindre än tidigare men har gått upp det mesta igen och börjar närma sig sin "idealvikt". Men han är pigg och mycket gladare, vilket såklart är så himla skönt. Dock lite oroväckande såklart att det svajade till så fort men jag tänker att vi följer upp med nytt blodprov till hösten (på inrådan av kliniken) för att se om något (njurarna mest) förändrats.

Skönt att han är bättre!
Och det var ju jättebra att du åkte in för att ta om provet :)
 
Skönt att han är bättre!
Och det var ju jättebra att du åkte in för att ta om provet :)
Tack!
Jag känner mig sjukt otacksam som inte kom ihåg ett dugg i princip eller frågade mer när vi var där, efter att jag hade fått så mycket bra förslag och engagemang från er i tråden :o Men jag uppskattar verkligen all hjälp/förslag även om jag är sämst på att omsätta det i praktiken (dock är det nog bra att tråden finns så jag kan gå tillbaka och läsa om ett tag ifall förutsättningarna ändras igen) :bow:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hunden kräktes i går em upp all sin mat (färskfoder) och därefter varit dålig i magen. Har kräkts vitt skum/genomskinligt slem i natt...
Svar
3
· Visningar
1 247
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Svar
23
· Visningar
2 101
Senast: Sandora
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 636
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 281
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp