Hjälp, någon som vet varför han biter sig?

S

Sophieeklund

Min hund (snart 6 månader gammal) bitter sig på pungkulorna samtidigt som penisen är ute, och så kan han ligga jättelänge och så kommr det ett gurglande ljud hela tiden.
Någon som känner igen det och vet vad det är han gör och varför? :confused:

Tacksam för svar!

MVH // Sophie
 
trodde det först, men det är mer som att han biter tag i dom och sen bara ligger och andas (slickar?) på dom, så det gurglar jätte mycket. Han kan hålla på hur länge som hälst, en kvart är inte ovanligt.
 
Så gjorde min hund också väldigt ofta, fast inte på kulorna utan på penisen. Hade hade mkt problem med förhudsinfektion och annat skit.
Kan kanske vara något sånt på gång? Testa och kör en förhudsrens på honom, det tvättar upp och lindrar om han har några besvär.
Min hund älskade det, han kastade sig på rygg så snart han såg kartongen. Eller så var han en liten snuskhummer... :D
 
Finns i djuraffärer, säljs receptfritt. Fråga efter förhudsrens bara. Kanske finns det på apotek också, vet inte, har aldrig köpt det där. Hoppas det hjälper. :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 733
Senast: hollypolly
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 716
Senast: YlvaG
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Viva
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 943
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp