Hjälp ny väska

Är inte Zalando en onlineshop som brukar sälja billigare kläder, accessoarer etc? Jag menar inte att väskan inte är värd priset, den ser jättefin ut och håller förhoppningsvis länge, men jag tänker på Zalando som en annan prisgrupp. Men jag kan ha fel....
Men vad har priset med TS väskfråga att göra?

Förfasar du dig på samma sätt i trådar där folk undrar vilken bilmodell som har störst bagageutrymme? Eller där någon undrar om flashiga restaurang X serverar något vegetariskt?
 
Handlar det bara om att ha möjlighet att lägga ifrån sig flaskan går det ju att hänga den på axelremmen i en sån här pryl. Brukar ges bort som reklam på festivaler 😄

19432-1-3.webp
 
Är inte Zalando en onlineshop som brukar sälja billigare kläder, accessoarer etc? Jag menar inte att väskan inte är värd priset, den ser jättefin ut och håller förhoppningsvis länge, men jag tänker på Zalando som en annan prisgrupp. Men jag kan ha fel....

Nej, nu har du förvirrat ihop det med någon annan online-shop. Zalando innehåller uteslutande märkessaker.
 
Handlar det bara om att ha möjlighet att lägga ifrån sig flaskan går det ju att hänga den på axelremmen i en sån här pryl. Brukar ges bort som reklam på festivaler 😄

19432-1-3.webp
Den där ser ju mycket bättre ut än varianten jag sett i butik. Fungerar den att hänga på väskor? Borde fungera ser det ut som.
 
Men vad har priset med TS väskfråga att göra?

Förfasar du dig på samma sätt i trådar där folk undrar vilken bilmodell som har störst bagageutrymme? Eller där någon undrar om flashiga restaurang X serverar något vegetariskt?
Nejjjjnej förlåt!! Jag har tydligen blandat ihop webbutiker och blev lite förvånad och tänkte högt. Jag ber om ursäkt! Allvarligt.

Fast självklart tycker jag en flashig restaurang (eller helt vanlig) ska ha vettiga vegetariska alternativ!
 
https://lundbergsvaskor.se/article/...afYTXDnwhFESV39bAUwtD8TznlNms5fhoCgIIQAvD_BwE

I den får du plats med det du skrev i TS. Jag brukar ha korten i facket som är mot ryggen. Mobilen i ett öppet fack inuti. Läppstift etc i ett mindre fack inuti som har blixtlås. Sen finns det det stora där jag är rätt säker på att en 50 cl flaska får plats. Jag har också alltid en tygpåse med mig i väskan.
Den gillade jag. Lägger till den till alternativen.
 
Jag hade köpt väska två och bestämmer du dig för att köpa läsk när du är iväg så hade jag stoppat den i tygväskan du ändå kommer att ha nerstoppad. När läsken är uppdrucken så är det bara att packa ner tygisen igen. Jag tror att om du vill ha läder och går upp i storlek som kommer väskan att bli onödigt tung om du är känslig.
 
Senast ändrad:
https://lundbergsvaskor.se/article/...afYTXDnwhFESV39bAUwtD8TznlNms5fhoCgIIQAvD_BwE

I den får du plats med det du skrev i TS. Jag brukar ha korten i facket som är mot ryggen. Mobilen i ett öppet fack inuti. Läppstift etc i ett mindre fack inuti som har blixtlås. Sen finns det det stora där jag är rätt säker på att en 50 cl flaska får plats. Jag har också alltid en tygpåse med mig i väskan.
Den var ju himla fin! @MidnightSoul precis så platt som jag också tyckte borde vara praktiskt, men inte hade något reellt förslag på.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp