S

skurt_nr1

Är ny här. :) Undrar hur jag lägger upp0 galleribilder m.m. Var ska jag trycka för att komma till "min sida" eller vad man ska säga?? Vill veta så mkt som möjligt om allt. :bump:

/Skurt :devil:
 
Sv: HjÄlp

Välkommen!

Klicka på länken "Kontrollpanel" här ovanför till vänster så kommer du till sidan där du kan göra personliga inställningar. Vill du veta mer om billdvisning m.m. kan du läsa den här tråden.
 
Sv: HjÄlp

Okej.. Förstod inte så mkt men tack iaf.
Undrar bara hur vet man att man fått svar på forumet (gick in på tråden och kollade nu) och var/hur laddar man upp hästgalleri? (bilder)

Mvh Skurt :devil:
 
Sv: HjÄlp

Antingen går man in i tråden o kollar eller så har man valt att prenumerera på tråden. Det gör man i menyn Trådverktyg. Har man ställt in så kan man få mail om det finns nya inlägg i en tråd man prenumererar på.

Bildgalleriet finns det flera trådar om.

Använd sökfunktionen ;)
 

Liknande trådar

  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 216
Senast: Bubbla
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
704
Senast: ptr
·
Övr. Katt Behöver köpa en kattlucka men det är ju värsta djungeln. Vill ha en bra pålitlig lucka, som öppnar och stänger som den ska, håller tätt...
Svar
16
· Visningar
807
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 913

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp