Sparvoga

Trådstartare
Jag har under menylistan fått en list med google sökning.. hur får jag bort den?? är expert få sådana grejor men sen får jag aldrig bort dom igen... :angel:

D

Dasjenka

Sv: HjÄlp!!

Gå in på kontrollpanelen och klicka på "lägg till eller ta bort program". I listan bör det komma upp ett program som heter Google Toolbar eller något liknande. Klicka på den för att avinstallera.

Man ska alltid se upp var man klickar & vad man bockar i för något och så ska man noga läsa det finstilta. Nu är Google Toolbar ett ganska harmlöst program (?), men man kan råka ladda ned både det ena och det andra skräpet om man inte passar sig.

Liknande trådar

Oro
Kropp & Själ Jag har alltid varit en orolig människa, på lågstadiet satt jag många gånger inne hos skolsystern under mattelektionerna eftersom jag va...
Svar
17
· Visningar
770
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag skulle behöva lite knep för att ta bort min "långsinthet". Är det ens ett ord? Nåväl, den förnuftiga delen säger till mig att det är...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
2 703
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Hej. Bara av att tänka på det aktiveras min kräkreflex och jag får kväljningar. Det har aldrig hänt att något kommer upp utan det är...
Svar
9
· Visningar
589
Senast: Grabben99
·
Relationer En av killens pappas kompisar ringde killen och undrade lite. Tydligen är pappans telefon avstängd igen, så han går inte att nå. Går...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 256

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar