Amerikansk skådespelare, hjälp!

AbCdE

Trådstartare
Jag försöker komma på namnet på en amerikansk skådespelare, men det kommer inte fram. Han var mest aktiv skulle gissa 90-talet, italiensk look, snygg, gangsterfilmer.
Har försökt att googla, men får inte fram rätt snubbe.
Kan ni hjälpa mig? :bow:
 
Jag försöker komma på namnet på en amerikansk skådespelare, men det kommer inte fram. Han var mest aktiv skulle gissa 90-talet, italiensk look, snygg, gangsterfilmer.
Har försökt att googla, men får inte fram rätt snubbe.
Kan ni hjälpa mig? :bow:
Andy Garcia? Eller ungefär hur gammal var då/nu?
 
Jag kollade på Muren, och då var en fråga om vilken film som säger mest Fuck, och jag har aldrig sett en film där jag har reagerat på alla Fuck som i Åtta miljoner sätt att dö. Men jag kom ju inte på filmens namn, men visste han var med, så nu kunde jag kolla vilken film jag tänkte på :D
 

Liknande trådar

Tjatter Jag hoppas någon kan hjälpa mig. Letar efter en äldre techno-låt. Från 90- eller 00-talet. Det jag kommer ihåg är "back, back, forth...
Svar
10
· Visningar
449
Senast: netia
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: MML
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 078
Senast: Glimra
·
Fritid Efter ett gaska jävligt år arbetsmässigt för både mig och sambon (tack och lov i olika perioder) känner vi både ett behov av att komma...
Svar
14
· Visningar
943

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp