• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ArdChuan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 1 863
Sv: hjälmar

Den där Charles Owen hjälmen som inte säljs längre, kommer inte ihåg vad den heter. den såg inte ut som en svamp:devil:

Charles owen John whitaker till hoppning

coph4s(2).jpg

Sen nån klassiskt sammetshjälm till dressyr. :)

*lån*

Helt klart som alla andra säger Charles Owen JW hjälmen samt GPA Titium och för att inte glömma min dressyrhatt också :p
(var bara tvungen där med dressyrhatten ;) )

Charles Owen och GPA :love:
Har en av varje :p , en CO Showhat och en GPA Titium :)

Tycker även att Charles Owen John Whitaker hjälmen är väldigt snygg på hoppryttare då. :)

Jaa du.. som dressyrhjälm tkr jag att CO show hat är snyggast. Enkel och diskret.

Men för hoppning ere nog GPA titanium eller JW..

Eller ja.. snyggast ere ju att vara utan hjälm ;) Men den diskussionen behöver vi ju inte ha här.. :angel:

Liknande trådar

Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
656
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
419
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Ska prova skicka efter hjälm och har storlek 58 på min nuvarande. Hjälmarna finns i M 54–58 och L 59-61, back on track hjälm. Vilken...
Svar
16
· Visningar
1 217
Senast: aglaonema
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka