Maira

Trådstartare
Vill först påpeka att jag ALLTID använder hjälm så ingen tror något annat.

Problemet är att jag tycker att många av dagens hjälmar är otroligt FULA!!! :eek:

Vilka hjälmar är minst klumpiga och lite mer "nätta" i modellen? I den mån de nu kan bli det...

Sv: Hjälmar

GPA Speed air är ju hur nätt och lätt som helst.
Men den kanske klassas som ful :p

GPA Speed air är ju hur nätt och lätt som helst.
Men den kanske klassas som ful :p

:D Precis lätt och nätt behöver ju inte vara samma sak...

Jag vill ha en neutral hjälm (dressyr) som man inte ser ut som man kommer från yttre världsrymden i... :o :angel:

Jag har en Jacson hjälm som jag använder hemma.
Helt svart och väldigt standard. (den med guldfoder)
Billig och superskön:love: Den är nätt och väger inte mycket. Till fint ska jag ha min nyinköpta Charles Owen Wellington Claasic, men den är inte särskilt lätt..

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
767
Senast: jemeni
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 515
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
630

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Smitare - hur gör ni?

Hästrelaterat

Tillbaka