Hjälmpåse

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare quint
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 653
Q

quint

Hej!
Har precis köpt mig en jw/co och reagerade då på att man inte fick med någon hjälmpåse när man får det till dom flesta hjälmar. Lite fattigt tycker jag nog när man köper en hjälm för nästan 3000kr att dom inte kan slänga med en hjälmpåse. Lite fjantigt kan tyckas men men...
Så vet någon om jw/co har någon hjälmpåse man kan köpa till?

//Quint

Sv: Hjälmpåse

de har ju en väska man kan kan köpa. Men vad ska du med påsen till? Jag slänger dem jämt, orka knöla med det hela tiden.

Håller med, i de fallen jag fått med påse använder jag den aldrig - har skaffat hjälmväskor i stället.
Tror dock att CO har hjälmpåsar man kan köpa separat om man vill.

Använder alltid det då jag inte använder hjälmen varje dag. + att den hänger på en krok i sadelkammaren där det kan vara soligt och dammigt.
Tycker bara det kändes lite fattigt.
Men hur funkar hjälmväskan då? Kan man hänga upp den? Är den stor,tjock och klumpig?

Ja den går att hänga upp. Även på din axel över huvudet... Men den andra kan man ju rida med på ryggen... Lät kanske lite dumt... hihi

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
911
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
449
Senast: warg
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
869
Senast: Lisen82
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 216
Senast: Reshästen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka