Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ska du ha det till en enkel bröstsele? Isåfall ska du ha det kraftigaste du kan hitta, gärna ett i sympatex som är stelt så inte de dära läderputorna kan ge punkttryck.
Finns på alla travshoppar.
Om det är till en bröstsele så tycker jag man ska använda däckelskydd pga att slippa svett i lädret på däckeln. och för att det är snyggt. Snyggast är formsydda däckelunderlägg som är som en tunn vojlock. Har en i svart, men skulle gärna piffat upp det med en guldpasspoal eller nåt.
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Hundträning Det var en allmän reflektion och en trådstart hindrar inte allmänna infallsvinklar. Jag tipsar inte TS, det går att sålla om man inte är...