Hjälp, facebook?

athena

Trådstartare
(ska den här ligga på Dator?)

I morse när jag loggade in så var det ny layout på FB. Ser ok ut, kul tyckte jag. Det var en ruta med info om nyheten längst upp som jag klickade bort direkt, SMART - inte.

Tidigare så har jag i mitt nyhetsflöde bara haft folks status. Inte "den och den är nu vän med den", den och den gillar den och dens status", den och den har gjort det och det quizet" etc. Utan bara statusuppdateringar. Nu har jag allt! Hur får jag bort det?

Jag hittar inget i inställningar. Har lyckats få bort apps som Farmville och sånt men det är fortfarande alldeles för mycket skräp kvar :mad:.

Sv: Hjälp, facebook?

Jag har också letat men hittar inte. Förut kunde man ju byta plats i menyn till vänster med det går tydligen inte. I rutan stod det att man kunde ändra saker i sitt 'account settings' men det finns inget där vad jag hittar iaf...

Dotterns sida har dom gjort om men inte min. Ja, jag känner mg mobbad.

Jag har också letat men hittar inte. Förut kunde man ju byta plats i menyn till vänster med det går tydligen inte. I rutan stod det att man kunde ändra saker i sitt 'account settings' men det finns inget där vad jag hittar iaf...

DET undrar jag med. :mad: Lova att meddela hur man gör den som först klurar ut det :idea:

Tidigare så har jag i mitt nyhetsflöde bara haft folks status. Inte "den och den är nu vän med den", den och den gillar den och dens status", den och den har gjort det och det quizet" etc. Utan bara statusuppdateringar. Nu har jag allt! Hur får jag bort det?

Men så har det ju varit i flera veckor nu. Jag har inte lyckats få bort det heller - som om jag vill veta varenda Nisse Hult som min kusin blir vän med...:crazy:

till vänster finns det en spalt där man kan välja "statusuppdateringar" "bilder" osv. tryck på val där så får du bara det.

Så var det på gamla FB men det finns inte på nya...:(

(jag hittar inte det iallafall)

Min ser ut som den gjort sedan de gjorde om Facebook förra gången. Jag känner mig också mobbad och utfryst!

Dotterns sida har dom gjort om men inte min. Ja, jag känner mg mobbad.

De kanske tar hänsyn till äldre personer och att det tar så lång tid för er att vänja om sig, så därför får vi unga lite tid att lära oss det nya, så vi senare kan hjälpa er äldre?? ;):p

kl

Såhär ser min ut:

dumpFB.jpg

NU har jag hittat statusuppdateringsknappen men jag kan fortfarande inte flytta den över nyheter. Jag klickade på vänner i vänsterspalten och DÄR fanns den. Men hur sjutton hittar man nu sina vänner???????

JA, där ja! Men jag får det heller inte att fastna... Undrar om man ska göra nåt när man är i det läget liksom? Ungefär som när man byter kanal på bilstereon - hålla in knappen länge :p.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejting
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka