athena Trådstartare 5 Feb 2010 #21 Sv: Hjälp, facebook? http://www.expressen.se/prylar/1.1870514/facebook-gors-om-igen
nidron 5 Feb 2010 #22 Sv: Hjälp, facebook? Hittade nyss status-uppdateringarna också, men blev handikappad när jag skulle leta upp en vän, för det var ju bara de som är online som syntes Gå till din profil, strax under din avatar har du alla dina vänner, ser precis ut som den gamla versionen mao
Sv: Hjälp, facebook? Hittade nyss status-uppdateringarna också, men blev handikappad när jag skulle leta upp en vän, för det var ju bara de som är online som syntes Gå till din profil, strax under din avatar har du alla dina vänner, ser precis ut som den gamla versionen mao
Kivina 5 Feb 2010 #23 Sv: Hjälp, facebook? Jag ser framemot förändringarna som sker, men jag får som vanligt vänta ihjäl mig.. undra om jag kommer att klara av att hantera det?
Sv: Hjälp, facebook? Jag ser framemot förändringarna som sker, men jag får som vanligt vänta ihjäl mig.. undra om jag kommer att klara av att hantera det?