Hjälp fort! Båspallmatta!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare JennyK
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 431
J

JennyK

Vet inte vilket forum jag skulle lägga det här i. Jag ska åka och köpa begagnade båspallmattor om en halvtimme och jag har ingen aning om vad som är ett rimligt pris eftersom jag inte kan hitta några priser på nya sådana nånstans på nätet. Finns det nån som kan svara på ett ungefär vad en sån kan kosta ny?

Sv: Hjälp fort! Båspallmatta!

Hann inte ringa och fråga men kollade i Bolekatalogen. Fick iallafall köpt stora gummimattor för 250:- kr styck så jag är nöjd. Nu ska pållan få fint i boxen!!:)

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: MiaMia
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 757
Senast: tanten
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
571
Senast: MJLee
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka