Hjälp fort snälla!

Nera

Trådstartare
Åh nu har puckot inom mej varit framme igen :(
Har suttit och googlat efter julklappar till min kära sambo, på HANS dator! NU kommer jag på att det syns ju vad jag har sökt på och jag vill ju inte att han ska ana något.
Jag har lyckats få bort den i rullen på google så att säga och jag har raderat tidigare sökningar i menyn MEN Hur fanken får man bort det i rullgardinen när man söker på google???!!!
Tex när jag har skrivit www.goo så kommer det ju fram allt vad man har sökt på :o
Någon som vet hur man får bort detta? Snälla hjälp mej!

Sv: Hjälp fort snälla!

Surfar du i firefox går du in under verktyg - rensa ut känslig data.

IE vet jag inte riktigt hur det är med, men det bör vara något liknande.

I Internet Explorer väljer du Verktyg (långt upp till höger) -> Ta bort webbhistorik... och klickar på Rensa Tidigare-knappen.

ctrl - shift- delete så tar du bort det de enstaka web adresser du sökt på som du vill ha bort.. om du inte vill ta bort alla då går du till vertyg och inställningar och rensar allt där

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej, Vill börja med att säga att jag vet att det finns folk som har det 1000 gånger värre, folk som inte har jobb, har allvarliga... 2
Svar
24
· Visningar
2 544
Äldre Jag och min sambo har tagit in en inneboende. Killen flydde från sin hemort pga. att han var förföljd och jagad. Hurvida detta är... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
12 536

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka