HjÄlp Fort!!!

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Duchesse
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 812
Status
Stängd för vidare inlägg.
D

Duchesse

Jag ska tävla imorgon, en lokal hoppning.
Måste man ha med ponnylicensen då???

Tacksam för forta svar!!!

Sv: HjÄlp Fort!!!

På lokal tävling behöver endast ryttaren ha licens

Däremot måste väl ponny ha mätintyg kanske? Vet faktiskt inte hur det funkar i ponnysvängen, men på storhästtävlingar behövs hästlicens först i reg.

Du behöver ingen hästlicens men däremot grönt kort, ryttarlicens, vaccinationsintyg och mätintyg.

Puh tack, japp mätarintyg ska ponnyn ha, men var lite osäker omden behövde ponnylicens.
Det är så att jag ska tävla min kompis ponny imorgon men hon skickade inte med ponnylicensen, men hade för mig att den inte behövdes på lokaltävling ändå, men var inte säker ;)
Tack för hjälpen :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: fio
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
655
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka