Hjälp: Iphone 4 hur skriva bokstäver under pågående samtal?

hallonsaft

Trådstartare
Hur gör man för att kunna skriva bokstäver med Iphone 4 under pågående samtal, banken kräver det för att ordna en sak?
Jag får bara siffror hur jag än gör?? :o

Någon som vet?

Tacksam för hjälp!

Sv: Hjälp: Iphone 4 hur skriva bokstäver under pågående samtal?

Du kanske kan komma överrens med banken att A = 01 B = 02 osv... Ifall det inte går att skriva bokstäver direkt.

Sv: Hjälp: Iphone 4 hur skriva bokstäver under pågående samtal?

Menar du att du ska skriva bokstäver istället för att skriva siffror (som man gör när man hamnar i en växel etc)?
För om du bara behöver skriva är det väl bara klocka på hemknappen och starta anteckningsappen?

Har android, så vet inte exakt hur man gör på iphone.

Liknande trådar

IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: ufot
·
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
405
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 512
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 465

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka