HJÄLP! Letar efter mallar till teckensnitt för bodyr!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 785
L

Lord Owen

Jag har fått för mig att jag ska brodera lite grann på diverse saker och behöver hjälp att hitta mallar för olika teckensnitt (bokstäverna :p ), sådana som man kan sätta genomskinligt papper över och rita av och sedan sätta på kläderna och brodera efter?!

Alltså bilder på alla alfabetets bokstäver i olika teckensnitt, brodyrmallar! :crazy:

Men jag hittar inte ett jota..så hjälp mig någon snälla! :bow:

Sv: HJÄLP! Letar efter mallar till teckensnitt för bodyr!!

****puttelipuutt*** :smirk:

Lord Owen skrev:
Jag har fått för mig att jag ska brodera lite grann på diverse saker och behöver hjälp att hitta mallar för olika teckensnitt (bokstäverna :p ), sådana som man kan sätta genomskinligt papper över och rita av och sedan sätta på kläderna och brodera efter?!

Alltså bilder på alla alfabetets bokstäver i olika teckensnitt, brodyrmallar! :crazy:

Men jag hittar inte ett jota..så hjälp mig någon snälla! :bow:

Du kan inte helt enkelt förstora bokstäver i Word, eller använda Wordart? Och sedan skriva ut och sedan rita av på ditt genomskinliga papper?

Smulu skrev:
Du kan inte helt enkelt förstora bokstäver i Word, eller använda Wordart? Och sedan skriva ut och sedan rita av på ditt genomskinliga papper?

Hum. Tydligen är du smartare än jag. :crazy:
Tack så mkt!

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 065
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej - jag behöver hjälp! Letade länge och väl efter vart jag skulle posta det här - men hittade inget. Jag blir så frustrerad och arg... 2
Svar
26
· Visningar
6 208
Senast: Maqurell
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över... 2
Svar
33
· Visningar
9 005
Övr. Barn Japp, här sitter man halv två på natten och känner sig som en kass förälder (fast jag innerst inne vet att mina pojkar mår alldeles... 2
Svar
25
· Visningar
19 230
Senast: Zaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Blandraser och renraser
  • Valp 2025