HJÄLP! Licensnummer!

Fossing

Trådstartare
Vad gör man om man ska förnya sin licens och inte hittar sitt gamla licensnummer? Jag tävlade ponny för typ två år sedan och trodde inte tat jag skulle ut oich tävla igen, har alltså INGEN aning om var jag har mitt licenskort. Vad ska jag göra????

Sv: HJÄLP! Licensnummer!

Hittar du det inte så kan du alltid lämna licens numret tomt på inbetalningskortet. Antingen har RF det inprogramerat när de registrerar ditt namn, annars så får du ett nytt licensnummer.

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
970
Senast: fio
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: Ramona
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 187
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V