HJÄLP! Lösenord till hotmail ändrat

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Angely
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 074
Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Angely

Jag har totalpanik och hoppas verkligen att någon vänlig bukare här inne kan hjälpa mig.

I går natt var jag inne på min msn och hotmail som vanligt, inget problem med det. Sen på morgonen (i går då) gick det helt plötsligt inte längre?! Det verkar helt enkelt som om mitt lösenord har blivit ändrat. Inte sjutton kan jag förstå varför någon skulle ha nån nytta av att hacka min mejl, men jag vet inte annars vad det skulle vara?!

Mejlen skapades för nästan åtta år sen med, så den hemliga frågan svaret kommer jag ju inte ihåg heller givetvis. :crazy:

Finns det något sätt att få tillbaka min mejl på, någon att kontakta, hacka sig in?! Snälla hjälp, jag väntar viktiga meddelanden, och är verkligen i desperat behov av att komma in på min mejl. :cry:

Sv: HJÄLP! Lösenord till hotmail ändrat

Du har inte råkat trycka på NumLock eller CapsLock?
Har du angett en fungerande "nöd-adress" så du kan få ett nytt lösenord skickat till dig?
Annars så får du kolla på Msn-sidan efter support. De borde kunna hjälpa dig.

Sv: HJÄLP! Lösenord till hotmail ändrat

Någon? :(

*tiotiotio*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 258
Senast: Rosett
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 603
Senast: qitis
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 020
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • WE-tråden