Hjälp med att hitta tränsmodell som passar?

Sv: Hjälp med att hitta tränsmodell som passar?

Vad är det för häst du hittat förresten? *nyfiken*

Glömde. Ett treårigt fullblodssto från banan. Tränad men ostartad (hon hade lite för mycket egna ideer om det här med att springa fort :angel: Hon har kapaciteten, men hon envisas med att tycka att hon minsann bestämmer själv när hon vill springa fort, och att det här med att springa ikapp för det mesta är överreklamerad *s* De har provat allt, men hon står fast vid sin åsikt.. :devil: )

E: Richard of York

11 dygn yngre än Kele, gissa om de där två kommer ge mig gråa hår när de börjar koka ihop ofog tillsammans. De blev bästa kompisar från första sekund, och är samma skrot och korn i botten. 'Den nya' är dock mer opolerad och mer jobb kvar på henne om man säger så ;)

Jamen då ska jag ge fan i att svara då.
Tyvärr kan jag inte radera det jag skrev.
Hoppas att du får svar från andra som lääääser vad du skriver

Till Alexandra_W:
Gud vad din häst är lik min. Nästan på pricken. Vad har den för stam?

Mitrolle - jag ÄLSKAR sådana träns (frågan är om ett svart sånt skulle 'försvinna' rent visuellt dock?), men de är så förbenat svåra att hitta. Chetak (eller var det Glbus, någon av dem?) hade, men slutade tillverka lagom tills jag hittade dem =/

Oj, glömde skriva att det var gråskimmeln jag menade.

Haha, den med den illblå huvan? (gråskimmel är btw fel benämning, hon är skimmel född fux rätt och slätt, men inte färdigblekt. Det är bara konstantskimmlarna som benämns med grundfärg + skimmel.. *avd onödigt vetande*)

Kele är e: Moses El Din (Shahin x Wänascha) och u: Waikiki (Cala D´or x Polonia)

Hela stammen:
http://www.allbreedpedigree.com/waikele

Senast ändrad:

En kompis köpte ett Jacson tror jag det var, med helt platta remmar. Så det finns nog om man letar!

Kolla här:
http://www.stahre.com/hastbutiken/trans.html

där finns ett svart med platta remmar... :)

Fel storlek, annars bra. När köpte kompisen ett Jacson?

För jag hittade ju ett sånt förra sommaren, i lokala ridsportsaffären, hade dock bara ponny hemma, så bad dem ta hem Cob. Inga problem, trodde de, men Jacson besvarade beställningen med att tränset utgått.

I somras, är dock inte 100 på att det var Jacson. Men det var mycket fint.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 122
Senast: Blyger
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
2 016
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 392
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka