Hjälp med att välja färg på nya utrustningen!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare My Precious
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 000
M

My Precious

Nu när det snart är dags att köpa (hennes första) sadel till min sessa, skulle jag vilja ha lite smakråd. Frågan är om hon passar bäst i svart eller mörkbrunt läder typ ebony? Vore kul att höra vad ni tror:D

MelwinMikaelLinnaZamba394.jpg

Sv: Hjälp med att välja färg på nya utrustningen!

Personligen är jag svag för typ havanna och tobacco. Gillar varken svart eller mörkbrun. Men jag tror faktiskt att din häst skulle passa rätt bra i svart.

Personligen är jag svag för typ havanna och tobacco. Gillar varken svart eller mörkbrun. Men jag tror faktiskt att din häst skulle passa rätt bra i svart.

Åh nej, jag som hoppades på något annat än svart denna gången!:D Ja, tack för tipset iaf!

Hihi..jag tycker oxå svart är lite tråkigt. Bytte precis ut all svart läderutrustning mot brun. Jag tror allt att din pålla skulle passa bra i de flesta färger. Tycker att bruna hästar inte är så svårmatchade.

Jag skulle ta någon typ av mörkbrunt! Tycker svart är en sådan tråkig färg,så så fort man har en häst som passar i brunt, ska man självklart ha brunt!!:D :p

Tycker hon skulle passa i mörkbrunt. Det skulle bli finfint!

Skulle oxå ta en brun färg, det är ju skit snyggt!! Håller med om att svart e tråkigt!:)

-Då blir det mörkbrunt då, lite roligare än svart
Tack så mycket:bow:

Mörkbrunt eller liiite rödaktig brun hade varit snyggt på din häst. :D

*kl*

Brunt hade blivit jättesnyggt!!

Personligen tycker jag att mörka hästar passar i de fina London-gula färgerna. /Linda

rödaktig brun tror jag skulle vara finast. typ tabacco, ebony, newmarket o allt vad de kallas.

En annan som är född på 70-talet och är uppväxt med bruna nötta läderprylar tycker ju förstås att svart är läckert. Mycket fräshare och lättare att hålla snyggt. Bruna lädergrejer brukar ju ha en tendens att mörkna med åren, börjar du med mörkbrunt så kommer det sluta med att det ser svart ut ändå...:angel:

Personligen tycker jag en brun häst passar bättre i svart, annars försvinner ju tex tränset i hästens färg.

Svart är ju också enklare att matcha med olika färger på schabrak och lindor.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 045
Senast: Sel
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 053
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 234
Senast: ildiko
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 187
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka