Hjälp med grader.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare valentino-95
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 777
V

valentino-95

Kan någon hjälpa mig med att berätta hur jag ska räkna fram graden på min pålles manke ?
Jag har mätt av hans manke med en curv eller vad den heter men har tyvärr ingen gradskiva att mäta ut graden med.
Finns det något annat sätt att kunna räkna ut graden på ?
Tack på förhand.

Sv: Hjälp med grader.

Jag var i exakt samma sits för nån vecka sedan, mätte hästen men hade heller ingen gradskiva så jag gjorde en. Skrev ut en PDF från en hemsida, klippte ut och klistrade på en bit kartong från ett flingpaket. Fungerar hur bra som helst!
Kan PMa länken dit om du vill?

Liknande trådar

Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
819
Senast: Miingla
·
Juridik & Ekonomi Fick hem papper att jag haft högre inkomst än jag angett 2023, jag blev jätte chockad och ringde CSN direkt, och fick jättebra hjälp... 2
Svar
22
· Visningar
1 889
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag ska försöka hjälpa till med att skriva en överklagan till CSN gällande ett avslag på ansökan om de 40 extra veckor som man kan ha...
Svar
7
· Visningar
764
Senast: MiaMia
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
669
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka