Hjälp med hälmval!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Jordgubbsskit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 18
  • Visningar Visningar 1 262
J

Jordgubbsskit

Nu ska jag beställa en ny hjälm, men kan inte bestämma mig för vilken.

så nu är det upp till er bukisar, vilken ska jag välja? Det skiljer ca. 500 kr, så så stor deal äre inte.

Så,
GPA Extreme eller GPA Speed air ToT?

Sv: Hjälp med hälmval!

Alla

Tack för svaren! Redan innan jag skapade tråden lutade åt flugans håll. Dock kändes det lite exotisk med en hjälm som ej säljs i Sverige ;)

Får nog bli den helsvarta, och den sitter klart bäst på min skalle :D

Kanske redan har köpt hjälm ;) men Speed air tycker jag :D den är snygg & grymt skön !

Tjoho, lite variation nu! Jag tycker nämligen du ska köpa Extreme. :cool: Mycket snyggare, lika skön, lika säker, och billigare. Tycker att den andra är lite för över-arbetad, tycker mer om det klassika, men som fortfarande känns modernt.

Flugan kostar typ 400 mer, så så stor skillnad är det ju inte :)

ska beställa den nu i dagarna, och ett PM är på väg ;)

Uppdatering!

I sista stund insåg jag att de hade skrivit black/silver på speeden :mad: och om jag ska ha en tot blir det närmare 1,5 papp dyrare :mad:

Så, ska man ta extreme eller den första speeden? :D

hahaha dagens ilandsproblem :angel:

Jag ska iallafall ha min speed air :love: i svart och inget annat :p

vilken är extreme? :confused:

ska du ta den mä silver? Googla på GPA extreme ;)

Nä ToT. köper inte från ngn hemsida utan jag köper direkt från butiken :laugh:

nu har det blivit en GPA tot, den e så grymt skön och snygg är den åsså. blev ändå att jag beställde från hemsida :laugh:

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 743
Senast: Edla
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 367
Senast: CaisaCax
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
4 037
Senast: lirco11
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 164
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka