Hjälp med hjälm!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Qyenn97
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 730
Q

Qyenn97

Jag behöver lite hjälp! När jag tävlade i söndags så slog jag i hjälmen så det blev typ två fula vita streck, sammeten skrapades bort:cry: Vad kan man göra för att dölja det? Är det bäst med en svart penna?:confused: Min nya hjälm:cry: :cry: :cry:

Sv: Hjälp med hjälm!!

När jag glömde min i boxen hos min häst skrapade hon av sammeten på vissa ställen :p

Jag gjorde ett desperat försök och målade med en blå penna där hålen var :D

Men det blev inte så snyggt så du får nog köpa en ny - tyvärr...

Slog du i hjälmen så kanske det är lika bra att du köper en ny så att du vet att den fungerar som du ska (för säkerhetsskull).

Man ska ju ik vilket fall som helst byta ut sin hjälm medd ett par till tre års mellanrum eftersom att plasten i den blir dålig.

Köp en ny. En hjälm som fått en stöt är att anse som förbrukad.

Tyvärr så har jag inte möjlighet att köpa en ny.

Till Sorbe: Hehe ja hästen var lite busig, jag skulle rida på en oxer så smet han så jag skrapade upp den på hinderstödet:crazy: Det var ingen hård smäll, men det blev två repor:mad:

Lämna tillbaka den och hävda att den var så från början :angel:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
665
Senast: cowgirl81
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
354
Senast: MiaMia
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 991
Senast: jemeni
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 299
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Dalmatiner