Hjälp med märke ..

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Tagliabue
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 244

Tagliabue

Trådstartare
Stod och kollade på en tävlingssele idag på shoppen, som jag har fastnat riktigt bra för, selen sitter verkligen perfekt är superlätt och lättskött.

Själva däckeln är tunn och ostoppad, och selunderlägget är det som är själva stoppningen till däckeln vilket ger manken och rygg total frihet. Dessa "klossar/selunderlägg" går att ta bort, och vad jag vet finns de i lite olika färger, till selen hör ett par ljusa syntet tömmar som är väldigt lätta och mjuka, inte alls stela.

Skulle tro att selen kommer från USA och är enbart anpassad till tävling, märket på selen är mycket kort, enbart 3 bokstäver i namnet och jag kan inte för mitt liv komma på vad märket heter! Det var något i stil med SAM, MAX, MAC eller nåt sådant .. tror dock mer på de förstnämnda.

Äre någon som vet vad jag surrar om för sele och vad den heter? Tänkte googla lite och se om man får tag på den billigare än vad den kostar på shoppen .. ;)

Sv: Hjälp med märke ..

Nej, hade det varit Walsh hade jag kommit ihåg det. Det var ett märke som jag aldrig hade hört talas om förut. Men jag ska in på travet imorrn igen så jag får springa in på shoppen och kolla vad selen heter :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka