JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
IT & mobiler
Trådstartare
Trådstartare
Angely
Startdatum
Startdatum
14 Aug 2008
Svar
Svar
4
Visningar
Visningar
1 006
People! Jag skulle vilja ha tips på bra, enkla sidor (på svenska!) där man kan få hjälp med att göra lite roliga tutorials och liknande i photoshop.
Bring it on!
Sv: Hjälp med photoshop
som någon redan skrivit så är
www.moderskeppet.se en
väldigt bra hemsida som jag rekomenderar starkt! Derat video guider är guld värda!
IT & mobiler
Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i.
Har tidigare...
Hemmet
Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5
6
7
IT & mobiler
Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
IT & mobiler
Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Akvarietråden V
Övr. Djur Ska på Månadsmötet ikväll med Uaf
Få se om jag får med några nya familjemedlemmar
Vi samåker på sön till Västerås och Eskilstuna oxå
Soffan74
17 minuter sedan
Svar: 1 424
Visningar: 43 438
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Milou fick sin päls på öronen uttunnad häromdagen. Det var så mycket päls att öronen höll på att vippa och det var svårt att få tofsar...
Lillefrun
33 minuter sedan
Svar: 1 365
Visningar: 83 476
Hund
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Som ägare till en smitare av rang (läs parkour-hund som behöver velociraptor-staket) så tackar jag för tipset! Vi jobbar på men det är...
Roheryn
47 minuter sedan
Svar: 115
Visningar: 6 381
Hund