HJÄLP med sadel modeller

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare tiipuu
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 958
T

tiipuu

Hej!
Jag har en bekymmer som jag hoppas få lite hjälp med här.
Jag har ett varmblod på 12 år som gick sitt sista löp i augusti 2006. Jag har haft honom ett år nu och testa lite olika ridgrenar och kommit fram till att han precis som många andra travare älskar att hoppa.
Till problemet då, jag vill nu ha en hoppsadel men vet inte vilken modell som jag ska leta efter. Han har hög och lång manke fortfarande ganska smal runt manken men det byggs på hela tiden sen har han lite svängd rygg så de jag undrar är vilka sadlar har svängda bommar och plats för mycket manke.
Jätte tacksam för svar

Sv: HJÄLP med sadel modeller

åk till en sadelutprovare som du kan gå hjälp av. Det är omöjligt att säga vilken sadel du ska köpa. speciellt när man inte har sett hästen.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: Honey07
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 470
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
1 004
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI