Hjälp med SketchUp!

MaRomer

Trådstartare
Måste vara trögast i världen men kan man inte skriva in någonstans vad man vill ha för yttermått på byggnaden??

Och vilken "mall" ska man använda för att rita stall?
Matglada tips tack och gärna ritningar som ni gjort i SketchUp.

Sv: Hjälp med SketchUp!

Och jag lyckades lösa det själv igår, när man målare tex en linje skriver man helt enkelt hur lång den ska vara tex 36 när den är ritad. Och trycker enter så blir den automatiskt den längden! :)

Förstog du? Att något så enkelt skulle ta mig så lång tid att komma på haha

Har nästan lyckats knåpa ihop mitt stall nu, måste bara lösa så jag får till snygga boxväggar osv :)

Sv: Hjälp med SketchUp!

Och jag lyckades lösa det själv igår, när man målare tex en linje skriver man helt enkelt hur lång den ska vara tex 36 när den är ritad. Och trycker enter så blir den automatiskt den längden! :)

Förstog du? Att något så enkelt skulle ta mig så lång tid att komma på haha

Har nästan lyckats knåpa ihop mitt stall nu, måste bara lösa så jag får till snygga boxväggar osv :)

36 är alltså 36 m:)?

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
519
Senast: ameo
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
401
Senast: Anna-Bella
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 219

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka