Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej, Jag har köpt en shettis och fick med en rockard och bröst sele. Rockarden har dock ingen svängel, så jag undrar om jag kan montera på den i samma höjd som skacklarna? Undrar också om det finns något mer ställe (än driveout) som säljer svänglar? /Lisis
Ska du använda den selen du fick till? Det är väl en en enkel bröstsele då gissar jag. Kanske blir det att köpa en ny sele och sen fixa svängel o bakseleringar på skaklarna.
det finns en bra sida om draglinje på cliffords hemsida.
Åh, hej äntligen svar, "Clifford" länken var ju toppen bra. Jodå sele ska fixas och så ska jag (min man) svetsa lite på rockarden. Jag ska ju inte ut och tävla utan "bara" köra hemma, så huvudsaken är att det blir säkert o bekvämt för lilla hjärtat att dra. Jag var till en gård i dag där det finns många fina vagnar, där såg jag att flera hade svängeln placerad i samma höjd som skacklarna= det blir enkelt att montera svängel på min vagn tack återigen för svar
Trädgård & Växter Det är ju väldigt lättodlat. Jag sådde några stycken inomhus tidigt i vintras, katten hade ihjäl en hög men tre stycken växte till sig...