Hjälp med tatuering, text

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Qyenn97
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 3 291
Q

Qyenn97

Jag ska tatuera in en text på hebreiska, och har klistrat in den i Word. Men jag vill ha den lodrätt. Finns det någon funktion på word som gör detta automatiskt, eller måste jag göra det själv? När det är på hebreiska vill jag ju att det ska bli rätt, att rätt symbol är på rätt ställe:p

Sv: Hjälp med tatuering, text

hur menar du lodrätt, att varje bokstav ska vara under varandra, eller vill du bara vrida hela texten så att den "ligger ner" :d

Att varje bokstav ska vara under varandra, så man läser neråt:)

okey, det enda jag kommer på så här med en gång är att infoga WordArt, sån där fet stil-grej, men då blir det liksom som en stor bild som man ändrar storlek på :p ska försöka lista ut något annat sätt

Skriv ut det, klipp ut bokstäverna och klistra fast dom som du vill ha dom på ett annat papper :idea:

kl

jag kommer inte på något annat än att helt enkelt hoppa ner en rad efter varje bokstav, sen om det blir stora/små radavstånd är det bara att ändra radavstånden och ändra avstånd före/efter stycke :d
men det enklaste vore om du har photoshop, där går det enkelt att skriva så som du menar, man högerklickar bara på "T" och byter till "T med en pil nedåt" :p

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
299
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
371
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
626
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
560

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka