Hjälp mej hitta

Magnum

Trådstartare
Gärna i hästsportbutik runt Örebro eller någon intressant internetshop;)

* "Böjt" tvådelat bett. (nån som förstår?:angel: ) Böjt för att inte slå i gommen alltså

* Irlänsk martingal, läder eller syntet spelar ingen roll.

Sv: Hjälp mej hitta

Går säkert att hitta i någon butik, men jag kan dock inte hjälpa dig att ge säkra besked om Vart prylarna du söker kan finnas. Enklast är om du tar hjälp av Eniro för att hitta telefonnummer till alla affärer och ringa runt och kolla. Då kan du samtidigt passa på och jämföra priser osv.

Exempel på butiker är ju:
Granngården
Hund & Häst
Maskintjänst
Till Häst
Stallstugan
Kaias

Sv: Hjälp mej hitta

Ska till Marieberg i helgen så då ska jag passa på att hoppa in på Till Häst o kika.
Granngården kan ju ha bettet annars, martingalen är jag mer osäker på, det borde finnas i nån galoppshop(Kanske trav?)..

Liknande trådar

Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från... 2 3
Svar
56
· Visningar
8 730
Senast: Fetaost
·
Hästvård Min fina appaloosa-kille fick konstaterad strålbenshälta i augusti förra året. Han är 8 år gammal. Jag känner mig inte helt bekväm inför... 2
Svar
36
· Visningar
8 869
Senast: mackan
·
Kropp & Själ Finns det någon här som känner igen sig, är likadan eller kan relatera till problemet på något sätt? Det skulle vara skönt att få prata... 21 22 23
Svar
451
· Visningar
32 863
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 361
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka