hjälp mig - få bort mina nojjor!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare glasss
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 839
G

glasss

snart ska jag äntligen få köpa en egen JW hjälm :love:
men jag kan ändå inte få bort min nojja i mitt huvud, och om jag har fattat det rätt så är det :
Charles Owen - wellington classic , det är den som har typ en större kudde därbak och snörning ?

Charles owen - John whitaker , den hjälmen har en signatur av JW därbak.

det stämmer ?

Iallafall, jag har fått för mig att jag tycker att Charles owen - John whitaker är snyggare, men eftersom den inte säljs lika mycket längre så blir jag ju "tvungen" för mitt eget bästa att köpa den andra JW hjälmen eftersom det ligger en affär i närheten som säljer den hjälmen. Hjälp mig att tycka att den andra hjälmen är lika snygg!

Hoppas ni förstog vad jag menade, vill ha massor positiva kommentarer om hjälmen alltså. Men om ni annars vet någon svensk hemsida som har beställningar på Charles owen- john whitaker så länka gärna in den eller skicka ett PM. :)

Ni är guld värda ni som tar er tid och vill hjälpa mig!

Sv: hjälp mig - få bort mina nojjor!

CO JW säljs bara av Skara efter lite strul. CO WC är en kopia, men som bara har ett snöre bak, inte större kudde.

vad konstigt, jag köpte en jw i min affär. Den med signaturen, iofs hade de några på lagret kanske var därför.

Ja, alltså, Skara vill vara själva med sina JW (alltså, att de är grossister för dem i Sverige) och Equality L. ville ha in dem mer i sitt sortiment tror jag, men Skara ville vara ensamma, därför gjorde de en snarlik modell.

Liknande trådar

Utrustning Vad skiljer egentligen dessa hjälmar åt? Förutom det uppenbara autografen-snörningen? Och skiljer sig storlekarna någonting åt? Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 031
Utrustning Förut när jag ägde häst var sadel och bett det värsta jag visste att köpa. Nu har jag ett hästlöst problem. vad fasiken ska jag ha för...
Svar
8
· Visningar
2 409
Senast: Drago
·
C
Utrustning Har ägnat hela kvällen att surfa runt på internetshopar... Nu behöver jag råd! Det är alltså dags för mig att inhandla en ny ridhjälm då...
Svar
3
· Visningar
1 162
Senast: Ponylove
·
M
Utrustning Jag vet att det finns tusen trådar om det här men jag hänger inte med. Jag vill jättegärna ha John Whitaker hjälmen, llr Charles Owen...
Svar
5
· Visningar
3 210
Senast: Remix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka