Hjälp mig hitta JRT uppfödare norrut!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Zink
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 730
Z

Zink

Jag är på jakt efter en lågställd & släthårig JRT tik. Men har ännu ej hittat nån uppfödare norrut.
Bor ju i Gällivare å vill gärna ha möjlighet att åka å kika på föräldrar å valpar.

Tacksam för alla svar!

Sv: Hjälp mig hitta JRT uppfödare norrut!

jadu, den mest norrut jag vet är i Bjärtrå här hemma :p Men du kommer väl härifrån?? :) Vet inte hur långt det är emellan men det är väl en bit :p

Men är du sugen på att kika på deras hemsida så är det bara att gå in på Kenneln :)

De är väl inte de bästa på att uppdatera sin sida men UNDERBARA människor!! så dessa rekomenderar jag starkt

Senast ändrad:
Sv: Hjälp mig hitta JRT uppfödare norrut!

Menar du Sun Streams, eller va de heter?
Jo jag är jätte sugen på en liten därifrån och vet attd e inte är de bästa på att uppdatera deras hemsida *mutter*, å helst av allt skulle ja ju velat ha en efter Scooby då ja känt den hunden i många många år... men de ska tydligen inte använda honom nå mer enligt Scoobys ägare :(

Har du nå nummer till dem? Jag såg att de planerar valpar i sommar mellan MAya å Dennis :)

Thanks

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 574
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 068
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 490
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
903
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka