hjälp mig hitta transporten

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare natta007
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 848
N

natta007

hej ,

jag skulle väldigt gärna vilja ha lite hjälp . det är så att jag ska köpa en transport och är själlv ute och tävlar en del med min häst. därför skulle jag vilja ha en transport med både sadelkammare och klädkammare .

är det någon som har någon som skulle reklomendera en bra sådan transport ? eller rent utav ska sälja en sådan.

vore tacksam för svar / natalie

Sv: hjälp mig hitta transporten

hej ,

jag skulle väldigt gärna vilja ha lite hjälp . det är så att jag ska köpa en transport och är själlv ute och tävlar en del med min häst. därför skulle jag vilja ha en transport med både sadelkammare och klädkammare .

är det någon som har någon som skulle reklomendera en bra sådan transport ? eller rent utav ska sälja en sådan.

vore tacksam för svar / natalie

Jag har en Christ Champion :banana: Den har både sadelkammare samt klädkammare. Klädkammaren är inte en som du kan gå i å byta om men du kan har kläder (el annat..) för sig.
Den har gott om utrymme mellan frambommen å sadelkammaren. :bow: Den är MKT prisvärd! Köpte min av Trailerimport AB i Halmstad.

Boj Bravo har oxå en variant som har både sadelkammare och klädkammare. Jag har en sådan och är väldigt nöjd med den.

Jag rekommenderar dig att kolla vikter på bil etc, det kommer att spela in i valet. Har du e-kort, eller måste du ha koll på totalvikten också?

Och sen sök på utrustning här på Buke, det finns massor med trådar om olika märken och modeller. Både ris och ros!

Prisklass?

Boj

Brenderup (numera Thule)

Star (även de numera Thule)

Christ

M.fl. har dessa möjligheter.

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 219
Senast: sweep
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
635
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka