Hjälp mig med namn!

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Maaaadde____
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 857
M

Maaaadde____

Nu är det så att jag ska köpa en kanin.
En hona, inte en hane som jag skulle ha förut.
Men jag vet inte vad den ska heta!
Nån som har några förslag?;)

Kraam!

Sv: Hjälp mig med namn!

Jaa!de va faktiskt rätt bra namn!Tack så mkt!:)

Nova säger jag här också, har blivit toookkär i det namnet så min lilla kisse ska få heta det :love:

Jaha, har faktiskt aldrig hört någon människa heta det.
Men det är ju superfint :D

Ska få hem min lilla hona om 3-4 veckor, vet inte riktigt vad hon ska heta heller. Än så länge heter hon lille Plutt :p
Har hettat det nu i 3 veckor så, blir nog det sen med...

Har haft en som hette Nicke nyfiken, för att han var något fuktansvärt nyfiken och skulle va med överallt.
Har en som heter Sally, efter den där förvirrade bibliotekarien med egen TV-serie. Bara för att min mamma tyckte hon såg så dum/rolig ut med ett öra upp och ett hängande.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
696
Senast: Blyger
·
Gnägg Hej Alla, jag tycker att det borde finnas ett bättre namn på "skogsmulle"- häst. Men jag vet inte vad, har ni några förslag? Det borde... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 521
Övr. Hund Hej! Vi är på G att köpa en gråhundsvalp, hane. Namnet som är på sambos topplista är Zigge, Sixten, Viper, Tikka, Scott eller Spike... 2
Svar
22
· Visningar
1 784
Senast: Sel
·
Övr. Katt Hej! Jag har ett stort dilemma kring mina två katter. Jag har en hona på snart 10 år, som jag haft sedan hon var kattunge och en hane på...
Svar
14
· Visningar
392
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka