hjälp mig snälla...

zazza girl

Trådstartare
de är så här att jag ska sälja mina två sadlar men vet inte vad värdet av dom ligger på...

den ena är en jacson new england som är i topp skick och den andra är en silver star som oxå är i topp skick ...

så vad kan dom ligga i för värde..????

tacksam för hjälp fort eftersom dom ska ut på annons så fort som möjligt....:smirk:

Sv: hjälp mig snälla...

oki.. ha kollat lite på länken du skickade .. jag ha ju inte googlat utan bara kollat på annons sidor och då ha jag inte hittat något ...

är det för mycket att begära 5500 för dressyr sadel ???

skulle ni ge de???

beror ju på vad det är för sadel, märke osv.
Köpte min helt nya för det priset.Vet andra som har köpt betydligt dyrare.

Vi fick 6,900 kr för vår Prestige Silver Star, dock udda storlek, 18" och omvärmd 2 ggr (36-34-32).

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
451
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 248
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 551
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka