LadyLusifer
Trådstartare
Jag har ett bekymmer.. inte så stort egentligen men ändå ett bekymmer...
Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska ha brunt eller svart sadel och huvudlag till min häst.. Tycker svart ser lite "hårt" ut.. men ska det vara brunt ska det vara mörkbrunt...
Ska köpa mig en ny sadel till sommaren och måste ju då veta vad jag ska ha för färg..
Han är fux min kille och en ganska röd kopparaktig sådan.. han har fyra vita fötter,, höga bak och låga fram. och bläs...
Ska försöka lägga in lite bilder så får ni se.. om det nu vill fungera.. :smirk:
en smutsig kille sträcker ut i hagen..
kan se lite underligt men vi galoperar faktiskt.. ursäkta den låga formen och tredje nackkotan högst men har inte haft honom så länge än och han är lite besvärlig..
Här ser det juh ut som han har jättestort huvud dessutom...
ni kan ignorera tjockisen på ryggen :smirk:
uppställd i ridhus
Trav i ridhuset..
så vad tycker ni???
Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska ha brunt eller svart sadel och huvudlag till min häst.. Tycker svart ser lite "hårt" ut.. men ska det vara brunt ska det vara mörkbrunt...
Han är fux min kille och en ganska röd kopparaktig sådan.. han har fyra vita fötter,, höga bak och låga fram. och bläs...
Ska försöka lägga in lite bilder så får ni se.. om det nu vill fungera.. :smirk:
en smutsig kille sträcker ut i hagen..

kan se lite underligt men vi galoperar faktiskt.. ursäkta den låga formen och tredje nackkotan högst men har inte haft honom så länge än och han är lite besvärlig..

Här ser det juh ut som han har jättestort huvud dessutom...

ni kan ignorera tjockisen på ryggen :smirk:

uppställd i ridhus

Trav i ridhuset..

så vad tycker ni???