hjälp mig!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MinIan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 442

MinIan

Trådstartare
Söker med ljus och lykta efter denna, fast den ska vara vit!
Fluffig!

var finns den att köpa? någon som kan ge ett bra tips? ;)

Sv: hjälp mig!

Nope, har ingen aning. Men i värsta fall får du köpa en vit fjäderboa eller liknande och sy en själv. :)

Har ju tänkt att i värsta fall, men skulle vara perfekt att få tag på den, min pappa köpte för mååånga år sedan så slogs jag och min lillasyster om den förra julen, slutade med lottning och hon vann så klaaart. den är gjord av frigolit med fluffet runt om. har fluffet nått namn? :p

svårt att googla då man inte vet vad man ska googla efter haha

dun, då tänker jag på det mina undulater släpper från sig, men det borde ju finnas större varianter? :P ska till en butik som någon tipsade om, men de är troligen inget man sätter uppe på granen. hördes som att de var små.. hm.. får se..

att dessa inte finns att köpa längre, blir tookig! :D

Liknande trådar

Mat Jag ska göra efterrätt till nyår. Nyårsvärden äter främst veganskt så därav behöver det vara en animaliefri efterrätt. Vad skulle man... 2
Svar
25
· Visningar
804
Senast: BornAgain
·
Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 795
Senast: Bison
·
Mat Jag har under många, många år haft problem med magen och prövat den ena dieten efter den andra. Nu verkar det som att det äntligen är... 2
Svar
35
· Visningar
2 184
Senast: Keb71
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
910
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III