Hjälp och råd-

annie_cool

Trådstartare
Hej Vet inte hur jag ska hjälpa min Mamma på det bästa sätt hon har en svår uppväxt vad jag förstå hennes egna mamma var alkoholist och dåligt med pengar så de hade knappt nån mat hemma. Rökte och sen har hon varit med om ett svek. Jag vet inte så mycket om hur hennes egna var förutom att hon var alkoholist och hade problem män och såna saker.. Så vad ska jag göra? Vill kunna hjälpa henne på nått sätt men kan inte komma på vad.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 079
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 768
Senast: Bullen22
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 358
Senast: Sassy
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka