HJÄLP!! Raderat Acrobat Distiller

Lillsillen

Trådstartare
Skulle radera ett utskriftsjobb men lyckades istället radera Acrobat Distiller från listan med skrivare :o
Jag har den som en "skrivare" som skriver filer direkt till pdf.

Dock finns Distiller kvar på datorn, men hur får jag in det på listan av möjliga skrivare att välja bland vid utskrifter???
VÄLDANS tacksam för hjälp :crazy:

Sv: HJÄLP!! Raderat Acrobat Distiller

Ifall installationsfilen (som slutar med .exe) finns kvar så installera om det. Borde dyka upp i skrivarlistan.

Sv: HJÄLP!! Raderat Acrobat Distiller

jag har ju ett program som heter acrobat distiller i min programmeny, men om jag startar det så blir det som ett eget litet program bara,,,,,lite inställningar som kan göras
men det hamnar inte som nån skrivare..i listan av skrivare..

heter själva skrivaren kanske inte distiller?
har jag blandat ihop det?
jag har alltså haft möjligheten att välja att skriva ut från ex. word på ex. laserskrivaren eller på "distiller" (?) till pdf. och om jag valt distiller så har adobe acrobat öppnats och filen visas som pdf...

MÅSTE få tillbaka denna funktion!! HJÄLP please!!

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 445
Senast: Enya
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 609
Senast: qitis
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 919
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 580
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka