JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hjälp ! Ska klippa min häst....
Hästvård
Trådstartare
Trådstartare
Baaby_20
Startdatum
Startdatum
17 Nov 2006
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
801
Ska jag klippa min häst eller inte ?
Min häst har varit skadad sen i juli och ska sättas igång nu och bara skrittas i 3 veckor och sen ta det lugnt i igångsättningen. Hon har fått en sån hemskt lång päls och hon står inne på box och eftersom att hon ska gå som vanligt efter nyår så vill jag klippa henne nu för att hon ska vänja sig med kylan så fort som möjligt, är det fel eller rätt ?
Och hur borde jag klippa henne ? MVH Hanna
Sv: Hjälp ! Ska klippa min häst....
täckesklippning eller jaktklippning ? eller så kan du ju vänta 1-2 mån. till och lägga på ett varmt täcke
Hästvård
Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll.
Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2
3
4
Hästvård
Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Hästvård
Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Hästmänniskan
Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Eurovision 2025
Kultur Är det bara jag som inte får upp några sökresultat på eurovision på youtube? Jag vill se reaktioner och tankar om eurovisionfinalen, men...
Filura
Alldeles nyss
Svar: 1 041
Visningar: 21 863
Allmänt
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Jag är så himla nöjd med min kontinuitet i träningen som jag nu hållit i nästan ett år! Jag snittar på 3 styrkepass i veckan, sällan...
Miao
7 minuter sedan
Svar: 1 637
Visningar: 52 117
Allmänt
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Böcker som baserar historien på något som inte stämmer.
Den förra boken av den här författaren baserades bland annat på...
Görel
7 minuter sedan
Svar: 1 770
Visningar: 90 721
Allmänt
Gps-halsband
Övr. Katt Med en AirTag kan du endast se var katten befinner sig just nu (om det finns någon apple-produkt inom en viss radie). Du kan inte se var...
Malibu_Stacy
33 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 151
Katt
Veterinärfoder till frisk hund?
Hundhälsa Nej finns ingen anledning att byta om det funkar för båda. Så länge det inte blir för dyrt såklart.
Malibu_Stacy
41 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 134
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Hon är 5,5 månader så det är ju inte direkt någon valpknubbighet kvar. Men det finns lite tassar att växa i. En bild till bara för att...
Philosophia
Idag kl 14:03
Svar: 958
Visningar: 69 449
Hund