Hjälp! Tangentbordet är dumt! :(

Idahoe

Trådstartare
Siffrorna 1-0 (alltså de som sitter på raden under F1-F9) fungerar inte alls helt plötsligt! Förutom 5 och 6...
De siffror som sitter till höger om bokstäverna funkar som vanligt däremot...
Det är alltså ett vanligt tangentbord, som är kopplat till en laptop.
Någon som har en idé??? Finns det nåt man kan göra eller är det bara att snällt trava iväg till affären och köpa nytt tangentbord som gäller?:crazy:

Har haft strul med mitt ett x antal gånger och haft isär och städat rent. Till och med när jag spillde saft över hela tangenbordet gick det att rädda. :)
Billigare att se om man först kan fixa genom att ha isär det och funkar inte det, ja då får jag väl dra mitt strå till stacken och köpa nytt. :P

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 192
Senast: Luff
·
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv... 2
Svar
24
· Visningar
7 610
Senast: mackan
·
Övr. Hund För 1 vecka sedan gick jag och min sambo in på stan med våran 3,5-åriga tik, en cool och världsvan tjej med kanonpsyke, det enda hon har...
Svar
13
· Visningar
5 539
Senast: Zuzzi
·
Utrustning Jag sitter och funderar på vad för slags sadel jag ska köpa till min unghäst(4år) Glampi(islandshäst). Han har ju lite längre rygg än...
Svar
2
· Visningar
1 602
Senast: videnlis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31